Eindelijk ff internet

20 februari 2013 - Ampana, Indonesië

Hallo allemaal,

Alles ok met de dames in Indonesië!!!!

We hadden de afgelopen dagen geen internet en nu zitten we op de computer van het hotel in Ampana. Morgen vertrekken we naar de Togean Islands en hebben we ook geen toegang tot het internet.

Ondertussen hebben we heel wat beleefd!

Brug door aardverschuiving helemaal weg en wij door de modder oversteken! Dit geintje kostte ons 2 dagen!!!!! De overnachting geschiedde in een shabby hotel..... Volgens zeggen een prostitutieplek.... hebben we echter niets van gemerkt.

Een belevenis was het wel.

Alle verhalen komen later, we houden het even kort.

We zijn vanmorgen vertrokken vanuit Tentena naar Ampana. Hier overnachten we in Marina Cottages pal aan het strand...... en de zon in de zee zien zakken. Wat zullen we vannacht lekker slapen met het geluid van de golven......

Morgen gaan we met de boot naar Wakaï en met een kleine boot door naar een resort op Kadidiri. Welke zien we daar wel....

Vervolgens willen we nog een aantal dagen naar Poya Lisa. Dit ligt bij het eiland Bomba. Zodra we teruggaan naar het vasteland, in dit geval Gorontalo, hopen we weer internetverbinding te hebben. Mogelijk pas 2 maart.

Zondag 3 maart vliegen we van Gorontalo naar Jakarta (vlucht JT 793). Daar hebben we in ieder geval internet.

Groetjes en knuffels voor iedereen vanuit Ampana.

Annelies en Marion

1. Corjan:
    20 februari 2013
    Hi Ladies,

verbinding met internet of niet, hoofdzaak is dat het goed met jullie en dat jullie een leuke tijd beleven, toch? Even een korte groet uit het koude Waddinxveen,

Corjan
  2. Helen:
    21 februari 2013
    Dag dames, fijn om weer ff van jullie te horen. Bij thuiskomst hoor ik graag jullie avonturen.Hartelijke groeten, Helen.
  3. Marja en Hans:
    21 februari 2013
    Hoi Annelies en Marion,

Wat een belevenissen hebben jullie gehad en wat er nog komen gaat?
    En dit alles in 2 weken. Een ding is zeker, jullie genieten er met volle teugen van.
    Alles op de Wikke gaat goed.
    Veel liefs Marja en Hans
  4. Remmerswaal:
    22 februari 2013
    Eindelijk weer contact, maar het is de reis van jullie leven.
    Hou het vol en geniet er maar van.
    Heel veel lieve groetjes van tante An en mij Pa.
  5. Henk & Jan:
    25 februari 2013
    Blij dat het jullie intussen goed gaat. Wij zijn intussen na vele ontberingen aangekomen in Manado,onze eindbestemming in Sulawesie
    Groeten Jan en Henk
  6. Marion:
    3 maart 2013
    Hallo Jan en Henk,

Wat jammer dat jullie zo veel ontberingen zijn tegengekomen! We hopen dat jullie op Bali even bij kunnen tanken. Wij zijn in ieder geval blij dat we ons eigen plan konden trekken. Van Palu naar Manado is geen leuke trip denken wij. De rest lezen jullie wel via het reislog.
    Groetjes Annelies en Marion
  7. Henriette:
    3 maart 2013
    Ha Meiden, fijn om weer van jullie te horen. Zo te lezen hebben jullie weer van alles mee gemaakt en heel veel gezien. Hert was wel spannend om zo lang niets te horen. Ik weet niet precies wanneer jullie weer huiswaarts keren maar erg lang zal dat volgens mij niet meer duren. Geniet nog van de laatste dagen en mocht ik niets meer horen, wij wensen jullie een goede en veilige thuisreis. Lieve groeten uit Veldhoven waar het een heel klein beetje lente gaat worden. Eindelijk!!!